Norrlandspölsa

Ha ha, kan det bli bättre än pölsa och kokt potatis till middag.
Har fått ett stort begär efter gammal hederlig husmanskost.
Måste träna upp mina talanger så man kan få trditionen att leva vidare.

Imorgon ska jag ha operation garderobs rensning, städa ur vika om och förhoppningsvis få en garderob med mindre innehåll. Min kära mor hade fått hem en klä katalog med mkt fina tunikor, så måste så klart rensa innan jag kan fylla upp med nytt.

Har även en frukost dejt med Jenny och Ronja. Åh det lilla trollet är så gulligt aå man skulle kunna äta upp henne. Ska ha en pyssel dag med Moa något framöver oxå för jag hittade så mkt roliga påsksaker på Panduro som vi bara måste göra.

Nej nu ska jag göra mig en rejäl sallad som jag kan äta till kvälls fika senare.

Ha en underbar kväll


Kommentarer
Postat av: Sandra

Släng inga kläder för guds skull! Jag vill ha det du inte ska ha kvar, jag älskar andras välanvända, sköna kläder! Nåja, iallafall från dom som jag känner! :P

2010-03-04 @ 19:52:55
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0