Slagen hjälte!

Är så fruktansvärt trött, tänk att något så enkelt som att städa en garderob kan suga musten ur en.
Ja det är iallafall gjort nu och min kära mor är hemma i sin egen lägenhet igen.

Gick jätte bra på mötet med studievägledaren, så förhoppningvis kommer jag in på utbildningen den 22:a mars. *håller tummarna* Känner att jag är riktigt peppad till att sätta mig i skolbänken igen.
Tur att Mr A har fått en ny bärbar dator via styrelsen så jag kan ha en alldeles egen skoldator att knappa på.

Weee måste handla block, pennor, gem, post-it lappar mm.
Gud är precis som inför skolstarten då man var mindre *nostalgi*

Måste ringa Wangi och surra med henne, sen blir det en snabb tupplur innan jag börjar med middagen.




Kommentarer
Postat av: Sara

vad roligt! =)

Vad ska du plugga då??

Kom och hälsa på oss nån dag vetja´! ;) Kram

2010-03-09 @ 20:49:04
URL: http://sara80.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

ah...vad bra =) Nope, inga planer än så länge tror jag. Karlarna kan väl höras isåfall..

2010-03-10 @ 21:21:19
URL: http://sara80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0