The Collector

Hade tjatat på Mr A i flera dagar att jag ville se denna film.
"Den ska vara dö läskig" sa jag " har fått höra det av en massa folk"
Så till slut såg vi den, igår. Och gud vilken tabbe jag gjorde.
Var en så ruggigt dålig b-film att jag ville gråta.
Visst var det scener då jag kände att jag var tvungen att vända på huvudet, men jag har varit med om mkt värre. Lämnade inga som helst "spår" efter sig.
Nej, denna rulle hade jag gott och väl kunnat vara utan. Grymt besviken.

Så nu är det bara att leta reda på någon annan film som kan stilla mitt begär efter ren skräck!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa... skor.. Alltså, jag har aldrig vart nån fantast utav att handla skor. Har inte prioriterat att lägga pengar på det! Men sen jag har handlat på Tradera och konstaterat att det är helt toppenbilligt + att dom oftast är sådär skönt utgådda så har jag fått lite utav.. vad ska man kalla det... besatthet! :P

2010-03-03 @ 21:00:07
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men du kommer ju ha det sådär fantastiskt som jag hade under min graviditet, stortjockis mitt i sommarn så man inte behöver klämma ner storbladen i annat än flip-flop! :P

2010-03-03 @ 21:01:16
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack. och Grattis själva !!!!



Tyckte väl att jag hört att ni skulle ha barn,.. men blev osäker eftersom det inte stod något på bloggen :)



när är de beräknat? Kram å grattis!!

2010-03-03 @ 21:30:58
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0