Den svenska sommaren

Den regnar bort som vanligt.
Regnrusket ligge kvar över Sundsvall och det känns riktigt surt att kliva upp på morgonen. Mr A ska ha en guldstjärna som orkar kliva upp på morgonen och promenera. Själv ligger jag och drar mig i sängen tills det är oundvikligt att kliva upp.
Efter jobbet och skoan idag så åker vi upp till stugan igen. Förhoppningsvis kommer der bli lite uppehåll, men risken för det är minimal. Så jag har bunkrat upp med böcker och skolarbete. Är riktigt laddad inför en egen "studieresa"

Igår var vi på vår soaré på lillebrors skola. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Dom var så gulliga allihopa då de hade sin egna Idol 2010. Fick nästan en tår i ögat.
Tyvärr var mitt behov av hamburgare så stor så jag stannade inte kvar på fikat. Men jag sa till lillebror att vi får ha en egen bakdag hemma där han kan göra kakor åt sin syster.

En egen bagare, det är inte dumt det.

Nu ska jag fixa iordning mig och packa ner det sista i väskan innan det är dags att åka till skolan.

" Fyll inte livet med dagar, fyll dina dagar med liv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0