Ännu ett slut.

Då var denna dag över.
Trollet har kommit till ro och själv ligger jag och halvsover på soffan.
Mr A är ute i huset och grejjar för fullt, men tror han är på väg hem snart. Ja jag hoppas det i allfall.
Saknar honom på dagarna och kvällarna, men vet att han måste vara där ute så mycket som möjligt.

I morgon så åker jag och trollet till Härnösand.
Vi ska nämligen plocka upp våran "neger" bästaste Wangi.
Helt underbart att hon av varar denna helg till att hjälpa mig här hemma, trots att hon har en massa med skolan. Ska bli så himla roligt att träffa henne, var nästan två månader sist vi sågs.
Men nu får jag ha henne alldeles för mig själv en hel helg.

Nej nu tror jag att jag ska passa på att plocka lite här hemma innan jag däckar.
Sov gott kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0