Att dela, eller inte dela pojkvän.

Var ut en snabbis till huset, men glömde totalt bort att ta nya bilder.
Är för trött för att min hjärna ska fungera riktigt.
Mr A skickade bilder på mobilen, han har nu vitlaserat matsalsgolvet en sväng.
Wiihii det börjar bli ett riktigt hem nu, på allvar.
Det blir så himla fint därute. Precis som vi vill ha det.

Om någon hade frågat mig för en 7-9 år sedan vad jag trodde skulle hända i min framtid så hade jag aldrig kunnat drömma om att jag i dag vid 27 års ålder skulle vara gift, precis fått barn och dessutom köpt hus i Timrå.
Jag och Wangi som alltid låg bakis på hennes soffa under helgerna och ingick en pakt med varandra. Det räckte med att en av oss skulle ha pojkvän för självklart skulle vi kunna "låna" ut denna pojkvän till den andre så den fick bakis mysa på soffan (inge hångel, sex eller någon annan form av intimitet) utan endast kramar var tillåtet.
Tyvärr Wangi måste jag nog säga att jag kan tyvärr inte låna ut min Mr A till dig för bakismys, men du kan få bo i våran gäststuga till sommaren.

Mr A är på väg hem nu, vi tänkte lyxa till det med en flottig biteline pizza ikväll.
Passa på att njuta av varandras sällskap, vilket innebär "bakismys" på soffan, utan att vara bakis förståss. Självklart har vi det klart för oss att vi båda kommer att ligga som två utslagna sillar inom en timme. Men huvudsaken är att vi i allafall gör en insatts till att rå om varandra.
Dessutom, vem gillar inte att somna i armarna på den man älskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0