En liten paus

Har haft en liten paus i bloggningen över helgen.
Var till Härnösand i fredags och hämtade Wangi.
Har varit riktigt skönt att haft henne hos sig över helgen, hon hjälpte mig att packa undan linne skåpen och städa ur lite skåp i köket så nu känner jag att det inte är så mycket kvar att göra här hemma.

Thula har varit lite kinkig och sovit dåligt i helgen, var tvungen att lägga mig på soffan med henne i natt. Vet inte alls vad det kan vara. Kanske för att rutinerna har varit lite annorlunda, ja vad vet jag. Ska försöka få till dom som vanligt igen och se om hon sover bättre på nätterna.

Idag ska jag i allafall umgås med Jenny, ska nog ta med  henne ut till huset och visa hur det ser ut, kan inte fatta att vi bor där om ca tre veckor. Jag ska bli timråbo på riktigt. Hade jag aldrig kunnat gissa mig till om man frågade mig för fyra år sedan. Ha ha.

Nej nu ska jag passa på att duscha och fixa till mig innan lill trollet vaknar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0