Fick ingen kycklingsoppa...

.... men vart bjuden på både lunch och middag ute i kovland.
Så jag skiter i om jag inte har fått någon soppa.

Har som sagt varit ute i kovland hela dagen. Hälsade på Janet och de små bustrollen.
På plats var även Janets vän Kicki som hade med sig en fyra månaders bebis.
Mötet mellan Thula och den lilla bebisen var som man väntade sig. Fyra stora ögon som tittade på varandra, ha ha.
Tänkte lite för mig själv om Thula är stor för att vara lite över två månader eller om den andra bebisen var liten för att vara fyra månader, för de var ungefär lika stora.
Kanske bara såg ut som så eftersom Thula har blivit så rund och go, så hon ser större ut än vad hon är.
Ja vad vet jag.

Imorgon blir det en sväng ut till Birsta, ska äta lunch med Mr A som hade något jobb han skulle göra därute. Så kanske passar på att kika på lite gardiner inför julen.
Nu ska jag ta och hänga lite tvätt innan luften går ur mig helt, har en sån satans torrhosta. Den går mig på nerverna. Kan slå vad om att THula hade sovit hela natten om det inte hade varit för min hostattack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0