Frågan är om vi hinner

Var ut till huset igår och körde de sista sakerna till erikshjälpen, ja nästan allt. Fick inte med mig den gamla symaskinen men den får nog Mr A bära ut till bilen någon dag.
Vill passa på och säga stor tack för hjälpen till Alexandra och Monica, jätte snällt att ni hjälpte till att köra sakerna.

Det ser ut som ett stort kaos därute, är mycket kvar att göra och det är endast lite mer än 3 veckor kvar innan vi ska flytta in så frågan är i vilken röra man får bo i under tiden. Står jag inte ut så emigrerar jag bort till mina svärföräldrar, ha ha. Ja det löser sig säkert, dom är ju för jävla duktiga på att arbeta där borta.



Kakelugn i matrummet



Svärfar drar ut spik ur det gamla trägolvet i matrummet



Tapeterna rycks bort i vardagsrummet



Murstocken har knackats fram i vardagsrummet



Vägg har rivits mellan kök och matrum, målat allt vitt. Detta är endast en provisorisk lösning då köket kommer att total renoveras till våren.



Trägolet i stora sovrummet, låg förut en heltäckningsmatta här.



Förut fanns här en vägg till en mindre sovalkov. Den rev vi ner lite snabbt för att få större yta i sovrummet.

Ja det var en handplock av de bilder vi hittills har fotat på vårt renoveringobjekt.
Kan inflika att det ser ju riktigt städat ut på dessa bilder jämfört med hur det egentligen ser ut, för tillfället, där borta.

Gud jag längtar riktigt tills vi har kommit oss till rätta därute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0