Ingen barnlek

Precis kommit hem till svärmor, har varit borta i huset och städat som en jävla dåre.
Fan det här med slipdamm är ingen barnlek.
Jag tyckte jag torkade och torkade och torkade, men likt förbannat så var det slipdamm så fort jag kikade igen. Nej man har nog det man gör när man flyttar in.
Städa, städa och åter igen städa.
Men å andra sidan så är det värt det.
Det kommer bli så sjukt fint när det är klart

Lill trollet har legat utanför köksfönstret i vagnen och sovit i flera timmar. Självklart får man den där skumma känslan "shit, sover hon verkligen.Måste kolla om hon andas"
Ja, det är väl den där medbyggda "mamma oroligheten" som spökar.
Men man kan aldrig kolla efter för mycket.

Nu ska jag ta och se till att jag får något i magen innan lilla trollet vaknar och vill ha sin mat.
Men återkommer senare ikväll med lite uppdateringar på huset.
( Har ingen kabel till kameran här hos svärpärona)

Önskar er alla en fortsatt trevlig eftermiddag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0