Så typiskt

Vaknade i natt och hade en sjuk frossa, trodde allvarligt att jag skulle frysa ihjäl.
Tog tempen, självklart hade jag undertemp.
Klädde på mig mjukisbyxor, tröja och raggsockar. Kröp in under duntäcket och somnade till slut om. Ca en timme senare vaknade lill trollet och var hungrig igen. Tog tempen och låg lite över 39 grader. Höll verkligen på att frysa ihjäl.
Sen kom svettningarna, har legat halva natten och kallsvettats och mår fortfarande inte bra.
Tempen ligger strax över 38 och är otroligt orkeslös. Tycker bebis väger ett ton.
Så det ska bli himla intressant att se hur denna dag kommer att bli.
Får bosätta mig i duschen med trollet i babysittern, eller något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0