Shopping, shopping, shopping....

Idag ska jag ta med mig lilltrollet ut till birsta och hälsa på mina gamla arbetsgivare.
Prata lite skit, äta lunch och sen blir det nog lite shopping.

Var ut en sväng igår med svärmor och kikade. Fan svärmor hittade en så snygg jacka. Hon passade riktigt bra i den ( jag hoppas du svängde in och köpte den på vägen ut Bibbi! )
Själv hittade jag inte något speciellt, men jag kände mig så himla stressad när jag var där ute så jag hann väl inte riktigt kika ordentligt.
Men idag ska jag minsann hitta något som jag kan unna mig själv med.

Lill trollet fick i allfall jätte söta kläder av sin snälla farmor ( tack och åter tack )
Så nu kommer hon fortsätta vara det sötaste trollet på kuben/Timrå



Hello Kitty dress H&M , ny vintermössa från LIndex och ett par gudomliga små Tosser som Bibbi köpte av en dam på jobbet ( tror det var så )

NU ska jag ta och hoppa in i duschen, om jag hinner innan hon vaknar. Annars får hon faktist följa med in denna gång. Dags att utnyttja babysittern.



Kommentarer
Postat av: Bibbi

Det klart jag köpte jackan kunde bara inte motstå den. Fick även tag på tjocka leggings som jag ville ha och en jäkla fin tröja lite tjockare sak som passade till. Så nu kan det bli riktig vinter nu har man lite varmare kläder.

2010-11-03 @ 09:12:34
URL: http://n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0