Sista inlägget

Ja då blir det det sista inlägget som kommer att publiceras från lägenheten på vapelvägen.
Idag börjar vi lite smått att köra ut saker och imorgon går det riktiga lasset.
Men det är meningen att vi ska sova första natten där ute i huset redan ikväll.
Spännande, spännande.

Så ikväll kommer jag att märka vilka ljud som huset har att bjuda på, jag som är så jävla mörkrädd.
I stort sett allt är ihop packat i lägenheten så morgonkaffet får intas bland flyttkartonger i ett stort kaos. Har varit sjukt jobbigt att bott i denna röra.
Har inte varit hemma ett skit nästan.
Men å andra sidan så har det varit värt det, med tanke på hur underbart det kommer att bli då vi väl kommer in oss i huset.

I går när jag och min kära mor var och städade bort mer slipdamm där ute, så såg vi spår i snön. Måste införskaffa en tjärve (vet inte hur det stavas) så jag får se ägaren till spåren.
Antagligen rådjur som jag har hört att det finns bra utav i området.
Ja det skulle inte vara helt fel om man hade ett par rådjur att kika på då man står och diskar, inte fel alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0