"snökrig"

Jo frågar man min kära mor (Thulas mormor) så heter det inte snökaos, utan snökrig.
Ha ha, den damen är rolig hon, har nya ord för allt.

Idag ska jag iväg på mammasamtal och Thula ska då få vara hemma hos sin mormor.
Jag blir lika nervös varenda gång jag ska åka någonstans och vara borta ifrån mitt lilla troll.
Men jag måste vänja mig, kan inte ha henne klistrad på min arm 24/7 då får jag problem i slutänden.

Höll på att dö då jag kikade ut genom fönstret inatt.
Efter jag hade matat lilltrolelt gick jag ut i köket och skulle dricka vatten.
"Faan va ljust det är ute" tänkte jag för mig själv.
Och när jag kikade ut genom fönstret ville jag bara gråta.
Jag gillar absolut inte snö, inte då jag måste vistas utomhus i den.
Dessutom måste jag investera i ett par täckbyxor, för inte kommer uppfarten att skotta sig själv ute i huset.
Fan, fan, fan. Varför kan jag inte bo i ett varmare land där det är sommar året runt.
Skulle må mycket bättre att leva i ett land med 20 timmar soltid.



Längtar till varma Brasilien (Bibbi, packa med lite sol när ni åker hem igen)



Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅter som en super ide gumman <3

2010-11-10 @ 09:55:57
Postat av: Bibbi

Ja jag ska försöka men jag tror det blir svårt att få denna värme som vi upplever där nere hem. Jag kommer att sakna dej där nere Jenni tänk allt tok och skrik som vi brukar uppleva tillsammans. Ja ja du vet ju hur din svärmor kan vara jobbig ibland. Men jag rår inte för det jag är som jag är kanske ett ufo vem vet ha ha./Kram

2010-11-10 @ 18:23:11
URL: http://n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0