Städtant för en vecka

Ska ut till huset i dag och börja städa.
I stort sett allt är klart förutom lister och socklar.
Vet att jag har varit dålig på att lägga upp bilder, så ska försöka komma ihåg att ta ett par bilder ikväll när jag är där.
Sovrumstapeten vart jätte fin, precis som jag ville ha det och vardagsrum/matrum vart ljust och öppet.
Känner på mig att jag kommer att stortrivas där nere vid vattnet.
Lill trollet kommer att få ett drömställe att växa upp på. Längtar längtar.
Tänk nästa vecka då jag vaknar den här tiden, då är vi Timråbor och lever i ett hus istället för vår lilla tvåa på kuben.

Vi kommer kunna ha julgran och skapa våra egna jultraditioner.
Ha stora middagar och grillkvällar på sommaren.
Vi kommer ha en stor gräsmatta där alla våra vänners barn kan springa omkring och leka och det är bara ett par meter ner till en liten sandstrand vid havet.

Ja det kommer helt enkelt bli underbart.


Kommentarer
Postat av: jenni

Ja det blir jätte fint sovrummet blev som en dröm. Jag tog en promenad dit i går kväll det börjar faktiskt gå mot sitt slut med renoveringen. Där kommer ni att trivas och tänk bara 10 min från Farmor för Thula. Bit ihop snart är det klart och du kan flytta in i ditt dröm hus./Kram

2010-11-22 @ 08:59:24
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0