Workingday

Ska hoppa in i duschen och göra mig klar.
Måste åka ut till huset och skotta idag.
Annars blir det jobbigt att ta sig in på gården med bilen.
Självklart kommer jag att plocka upp svärmor på vägen.
(Dock vet hon inte om det ännu)

Håller tummarna att lill trollet sover ett par timmar i vagnen så jag hinner få undan lite snö, blir lite jobbigt annars.
Men det är ju lite därför jag ska dra med mig svärmor.
Samt att det var ett tag sedan trollet träffade farmor.

På vägen ut ska jag även kika på tapeterna som Mr A hittade till sovrummet.
Krävs tydligen ett godkännande från min sida, så får väl lov att ge honom det.
Även fast jag litar på att han har bra smak och att det antagligen är en tapet som jag själv skulle ha valt, men det är bra att han inte tar för givet att jag vill ha samma som honom.

Aj då, nu vaknade lill trollet.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0