Att packa en mormor.

Klev upp vid sju denna morgon.
Känns som sovmorgon för en annan då man är van vid att kliva upp vid halv sex.
Busat lite med trollet, druckit kaffe och kollat på gamla repriser av Beverly hills.
Har lyckats få trollet att somna en stund, så nu sitter jag och försöker planera ihop min dag på bästa sätt. Känner att jag håller på att halka efter i min planering av packningen här hemma så idag måste jag åka bort till Axvägen och kidnappa mormor så jag får något gjort här hemma.
Trots att hon har en huvudvärk som är riktigt illa så måste jag ha hit henne.
Får bädda ner henne i soffan och sätta trollet på magen så kan jag sköta packningen själv. Jag måste få det gjort helt enkelt.

Tänkte eventuellt åka ut till huset senare ikväll och kika hur det går för mina "hantverkare" har blivit informerad om att det har rykt fler väggar och att tegelväggar har knackats fram så jag måste få se med egna ögon hur det blir.
Måste nog erkänna att jag är lite nervös med att vi ska hinna bli klar på en månad.
Mission impossible.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran därifrån så jag kan visa er kaoset.

Nej nu ska jag försöka ännu en gång att hoppa in i duschen, igår gick det inte alls men jag hoppas på bättre tur idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0