Jaha då fick man en släng av demens igen

Tro på fan att jag glömde kameran... IGEN!
MIn hjärna är icke fungerande under vissa timmar av dygnet, eller i stort sett varenda timme av dygnet. Men men det är inte mycket att göra åt. Får prova igen på lördag, håller tummarna att jag kommer ihåg den då.

IMorgon har jag ingen aning om hur vi ska spendera dagen, kanske åka upp till sidsjön och promenera lite om det är någorlunda väder ute, kan alltid hoppas på att vädret är lika fint som det var idag, skulle vara kanon. Eller så kanske man ska försöka fortsätta packa trots att man inte har någon hjälp just imorgon. JA vi får se vad det blir.

Lill trollet lyckades knuffa sin mamma ur soffan idag, fråga mig inte hur hon lyckades med det.
Men hon bökade och bökade, slog mig i ansiktet med sina små knytnävar då hon vevade med armarna och tjipp tjopp så var det slut på soffa bakom min rygg.
Ett 4600 grams troll motade bort en 59 kilos valross ur en soffa.
Måste säga att det är mycket strong gjort, någon ring guiness rekordbok. Detta måste dokumenteras.


God natt mina kära vänner vi hörs imorgon




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0