Jävla skit!

Skit också, glömde kameran i huset. Jag som var så på G igår och skulle lägga upp bilder.
Får be Mr A ta med sig kameran ikväll när han kommer hem. Måste få visa hur det såg ut innan vi började slita ner väggar och hur långt vi kommit under helgen.

Idag ska Thula och jag åka bort en sväng till mormor och senare på eftermiddagen så ska vi hem och fortsätta packa ner allt i lägenheten. Det är bara en månad kvar innan vi ska flytta in helt i huset så det gäller att lägga upp allt på ett bra sätt.

Igår när svärmor höll på att ta undan allt porslin som dom lämnat kvar i huset så hittade hon en massa tallrikar mm som var märkt med gustavsberg och rörstrand. Så Petra ska hjälpa mig att kanske sälja bort dessa tallrikar för det är då inget som jag vill ha kvar ståendes i en kartong, håller tummarna att det kanske är någon som samlar på dessa tallrikar. Alla kronor som rullar in är välkomna till renoveringskassan :9

Nu ska jag passa på att torka håret innan lill trollet vaknar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0