Lyxig söndagsmorgon

Trodde att trollet skulle vakna extra tidigt denna morgon eftersom vi gått över till vintertid, men hon vaknade inte förän vid halv sex som vanligt, så det kändes att man fått sovit en timme längre.
Mr A fick ta hand om det lilla bus fröet efter matning så jag passade på att ta en extra lång dusch och raka bort vinterpälsen på benen.
Har lyckats fixa håret och sminka mig denna morgon så idag känner jag mig faktist riktigt snygg ;)

Ska hämta upp Petra senare idag och då bär det iväg ut till huset, vi blir antikdeckare idag. Ska kika runt bland allt som har lämnats kvar och slänga ut det på blocket. Det står allt möjligt därute. Vävstolar, spinnrock, singer symaskin (old style) gitarr, porslin mm.
Så förhoppningsvis är det något man kan sälja bort, annars körs det till erikshjälpen.

Nu ska jag passa på att slänga i mig lite frukost då trollet har sin powernap.
Har föresten lyckats gå ner tio kilo av vikten jag gick upp och det känns riktigt bra ska ni veta.
Bara ett par kilon till som ska bort innan man känner sig som en hot mama igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0