Nu börjar allvaret

Igår kväll kom ett helt lass med kartonger och en kasse tidningspapper, så idag ska jag packa så saker bara yr här i lägenheten.
Thula och jag tänkte åka och hämta upp mormor om en liten stund så jag är säker på att jag hinner få något gjort. Just nu ligger det lilla trollet och filurar under babygymmet, hon surrar på och slår på den rosa elefanten.

Gud det går så himla fort med henne, jag tycker hon har blivit så stor.
Vill inte att det ska gå så fort för man hinner inte riktigt med att njuta av det lilla trollet, den större tiden går åt till att amma. Det är inte för intet det kallas amningshjärna har jag märkt.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0