Nu rullar det på.

Har fått en massa gjort idag, så stort tack till Jenny och min kära mor.

Fick besked idag att vi får tillgång till huset på fredag så de sista papperna ska skrivas på.
Med andra ord kommer det bli fullt upp i helgen, heltäckningsmattor ska rivas ut och golv ska slipas.
Väggar och tak ska målas och fler kartonger ska packas.
Gud jag längtar så fruktansvärt tills vi har kommit in i huset på riktigt.
Fira vår första jul som en riktig familj med julstrumpor och gran.
Sitta på altanen och dricka varm choklad.
Promenera längs strandvägen och filura, förväntar mig att Jenny går med Ronja i barnvagnen brevid.( Annars får du inte bo i friggeboden till sommaren )

Nej nu ska jag återgå till att plocka lite innan Mr A kommer hem. Ska iväg på inredningsparty ikväll så lill trollet ska få vara hemma med pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0