Organiserad, jag?

Var meningen att jag skulle börja packa idag för att hinna med mig.
Så jag bad Jenny komma hit så jag kunde springa ner i förrådet och leta reda på tomma kartonger.
Jo jag hittade visserligen EN tom banan kartong, yes då kan jag i allafall börja packa ner en massa ljuslycktor tänkte jag. Men då jag inser att jag inte har nå tidningspapper att packa in alla glaslyktor i. Så man skulle kunna säga att det inte var så mycket som vart ned packat idag.

Kanske går bättre imorgon, för då kommer "mormor" hit och hjälper till. Behöver all hjälp jag kan få eftersom Thula knappt sover något på dagarna. Det lilla bus trollet.

Snart kommer farmor och farfar hit och ska se hur mycket det lilla trollet har vuxit.
Typiskt nog så har hon ju lyckats somna nu så får se om hon kommer att vakna till något medans de är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0