Ett paket mjölk

Idag har vi varit hemma hos Jenny och bara tagit det lugnt på förmiddagen.
Precis när jag var på väg att sova lite middag och kände att john blund var och spred sin sand
så vaknar såklart lill trollet.
Ja det var bara att kliva upp och amma i vanlig ordning.
Hon äter och äter och sen äter hon lite till.
Kanske inte så konstigt att hon har gått upp nästan ett kilo sen hon föddes.
Sen har hon växt en och en halv centimeter till så nu är hon 51,5 cm lång.

Det är skönt att se att det i allafall går åt rätt håll.

Imorgon ska vi hem till mormor och busa. Tänkte eventuellt gå en sväng på stan och kika lite.
Har ett present kort som jag skulle vilja använda mig utav, men samtidigt känns det inte så roligt att shoppa kläder då magen fortfarande putar ut under tröjan.
Ja vi får se om vi kanske hittar nån over size tröja som inte ser ut som ett tält.

Nu ska jag göra klart middagen, blir ravajukka här på vapelvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0