Superkvinnan har landat

Ja mitt under lyckoruset tror man att man skulle kunna ta ner månen utan problem.
Vi är så lyckliga över våran lilla flicka så vi har åkt runt som stolt tupp och höna för att visa upp det lilla grynet för alla. Tagit emot besök hemma, försökt att göra någon form av middag. Totalt glömt bort luncherna och frukosten har varit obefintlig.

Tyvärr så visar det sig nu efter ett par dagar att man kanske inte var den super kvinna man trodde.
Så det är bara att erkänna sig besegrad och börja varva ner.
Hemmet ser ut som en katastrof och jag vet inte om jag orkar bry mig, tror inte ens att en springande råtta över golvet skulle få mig att reagera.

Iallafall så blir det bara till att vara hemma över helgen. De få gånger jag tänker gå ut genom dörren är då jag tar promenader med barnvagnen. Nu ska vi försöka få in en rutin innan det är slut på de första pappa dagarna. Det måste endå vara något som superkvinnan klarar av.


                                                  


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0