Tror jag börjar bli sjuk, suck.

Är snorig som fan och känner mig nästan lite febrig.
Har lite ont i halsen och är deprimerad.

Vill att Mr A ska komma hem nu så jag kan få gå in i duschen och slappna av en stund.
Vågar mig inte på att ta en längre dusch när jag är ensam med Thula.
Skulle behöva äta lite oxå, men orkar inte göra ett skit.

Usch jag hatar när man känner sig så liten och ynklig, dessutom ska vi få hembesök imorgon.
Känns lite konstigt att det ska komma hem en människa och se över hur man bor och hur allt går med barnet. Men visst är det bra att dom har dessa besök, men som sagt, känns lite skumt oxå.

Nej ska försöka trycka i mig en macka och sätta mig brevid lill trollet och sniffa lite på henne.
Mys bebis sover och mamma sitter och känner sig lika liten som henne just nu.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Det kommer att kännas bättre bara du kommer upp till stugan. Då ska jag pyssla om er och du ska få sova så tar jag hand om lilla Thula./Kram och pussa lilla Thula från Farmor.

2010-09-22 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0