Behöver en boost!

Eftersom min nya design inte har kommit så har jag tappat lusten lite grann att blogga.
Idag har Mr A jobbat, vilket han inte brukar göra på lördagar. Så vi har haft tråkigt jag och troll.
HAr varit för kallt ute för att ta promenad oxå.

I går la vi betong inför den kommande golv dekorationen.
Vilket projekt vi har gett oss in i. Dra mig baklänges, kommer inte bli lätt att lägga mönstret vi vill ha. Men vi kommer kämpa som svin för att det ska bli bra.



Här har det för många år sedan stått en kakelugn.
Just nu är det ett hål fyllt av betong.



Det är alltså meningen att detta mönster ska fylla ut det "svarta" hålet i golvet.
HUr jag ska få till detta har jag ingen aning om, men det kommer efter bilder på detta projekt.

Hoppas ni har en trevlig dag i kylan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0