Blir ingen storbloggare av mig inte.

Jag är för upptagen av mitt liv för att kunna bli en av dessa storbloggare.
Har för mycket ansvar i mitt liv för att kunna sitta vid datorn flera gånger om dagen.
Är för upptagen med mitt barn och hem.

Så ni får nöja er med att det ibland kan komma flera inlägg ena dagen för att det sedan ska bli ett glapp på någon dag innan ni får läsa mer.

Denna vecka står följande på schemat.

MÅNDAG: Hem till thulas mormor och ha mysdag, blir även middag där senare ikväll.

TISDAG: Promenad och städning på dagen. På kvällen kommer en karl från Kvik som ska hjälpa oss rita upp en lösning på köket.

ONSDAG: Promenad och babysång på dagen samt besök på BVC dags för vägning igen. På kvällen blir det bara mys med familjen.

TORSDAG: Promenad på dagen, möte med banken efter Mr A slutat jobbet

FREDAG
: Promenad på dagen, ingenting inplanerat denna dag/kväll heller.

LÖRDAG: Kalas i kovland hos min lilla kusin Celessia som fyller fyra år.

SÖNDAG: Kommer antagligen åka hem till svärpäronen som kommer
hem på lördagen. Oavsett om dom är trötta eller inte. Dom har varit borta så länge nu så vi måste få träffa dom ach bli avundsjuka på deras solbränna.

Ja så ser våran vecka ut hittills, men som vanligt brukar det bli ändringar till höger och vänster. 
Det tas bort något eller läggs till.

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt medans troll tar sin powernap.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0