Varit nät lös

Har varit uten internet ett par dagar, men nu är vi tillbaka i "cyber space"
Igår var det en sjuk kyla ute igen, så vi stannade inne hela dagen. Fick celebert besök av "moster" Jenny och tant Josefine. Så Thula hade bus med de båda, självklart vart det en powernap med Jenny på soffan. Det brukar ju bli så när hon är här.

Under kvällen vart lill troll dålig, snoret bara rinner och har hasta och nyser. Så det har inte blivit mkt sova inatt för någon utav oss. Lill troll, huga det är så jobbigt när hon är sådär snorig, man känner sig så hjälplös.

Ikväll ska Mr A och jag iväg på 30-årsfest i Hulistugan, det är med blandade känslor kan jag lova. Kvällen kommer säkert sluta med att jag och Mr A har somnat i något hörn av utmattning.
Mend et ska bli lite roligt oxå, vi har inte gjort så mkt tillsammans sedan lilla troll kom till världen, så ikväll kommer Thulas mormor ut hit och passar den lilla snoriga.

Nu ska jag ta och plocka undan disk och börja riva i garderoben. Har ingen aning om vad man ska ha på kroppen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0