Facebook hit och facebook dit

Tror jag är en av de få som inte hakat på trenden med facebook.
Nightlife, lunarstorm, facebook, same shit different name i mina ögon.
Jag är inte så jävla nufiken på att veta vad folk gör varje halvtimme i sitt liv.
Inte heller all den där skiten med att "puffa" gå med i "klubbar" osv.

Vill jag veta vad mina vänner gör så använder jag mig av den gamla hederliga metoden lyfta-på-luren-och-ringa. Funkar alldeles utmärkt för mig och det kommer den att göra framöver oxå.

Visst finns det en hel drös som konstant tjatar om att jag ska gå med i facebook. Det är ju så bra att vara med där. Men jag kommer att tjura på och fortsätta neka till att bli en anhängare till denna "sekt" Ha ha, you can call me old-fashion men det enda jag kan sträcka mig till att använda är msn ibland (som t ex nu när man pratar med svärpärona)

Nej, jag har en egen klubb jag "våga vägra facebook" vi är ungefär två medlemmar just nu. Någon som vill vara med, gratis medlemsskap och vi kommer aldrig att be om personuppgifter eller på något sätt hävda om äganderätt över dina bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0