Pust! Vilken natt.

Det har gått någorlunda bra med troll ett par nätter, men hipp som happ bestämde sig vårt lilla troll att denna natt skulle hon leva rövare. Så jag har fått klivit upp en gång varannan timme och bökat på med henne. Ena stunden har det varit nappen och sen har det varit mat som gäller.
Halv sex i morse bestämde hon sig för att kliva upp för dagen.
Då var man inte så pigg kan jag lova.
Men eftersom jag har världens underbaraste man så gick jag och lade mig en stund igen vid sju så fick han tampas med det lilla monstret.
Uppdateringen om mogonen fick jag när jag kom ner igen. HOn hade tydligen skrikit ganksa mkt och det enda som hjälpte, som häll henne lugn var då hon fick ligga i Mr A.s knä och hänga med huvudet så hon kunde titta på tvn upp och ner. Ha ha, vad ska det bli att detaa lilla skrot.

Idag kommer Sara och POlly ut och hälsar på med barnen. Kan vara bra för lilla troll och ha något barn att busa med samtidigt som jag får en "partner" att promenera lite med. Kampen mot kilona har börjat. Vill gå ner 6 kilo till känner jag.
När jag var på återkollen i torsdags så vägde jag mig och fick veta att jag har gått ner till 56,8 kilo. Ca 1 kilo från min start vikt, men när jag tittar på min kropp hur den ser ut idag jämfört med innan trollet blev till så märker jag ju att kilona har placerat om sig lite, så det är lite jag vill ha bort från magen.

Nej nu blir det lite frukost och lite städning innan våra vänner kommer ut.
Hoppas ni får en underbar dag trots snövädret.




Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag! Hur trevligt som helst. Kul att få träffa er, och se hur ni bor nu. =)

2011-01-16 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0