RED

Längesedan jag gjorde en film recenssion, men det var ju ganska längesedan vi plöjde igenom filmer dagligen. Har i allfall börjat göra det igen och denna gång kan jag rekomendera filmen RED. En (för mig) komedi med Bruce Willis och många andra kända skådespelare. Handlar om Red som är pensionerad cia agent, han förälskar sig i en kvinna som arbetar på kontoret som betalar ut hans pension. De två har aldrig träffats utan endast talat med varandra på telefon. Så en dag bestämmer sig Red för att hälsa på sin kärlek. Mötet blir inte riktigt som han eller hon hade förväntat sig.

Kan säga att det var längesedan jag fick mig ett så gott skratt. Helt klart sevärd.




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-24 @ 13:02:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0