Celebert besök



Anna och Harry följer med oss hem efter babysången idag.
Vette fan vart hon ska ställa bilen dock.
Mr A höll på att köra fast igår kväll när han kom hem eftersom alla snö har börjat tina upp och gjort ett hav av slask precis vid infarten.
Tänkte försöka skotta bort det nu på morgonen så vi kunde ta oss ut med bilen. Men då har ju det satans slasket frusit till is så det gick ju inte.
Men men det löser sig nog. Får ta en promenad till sången och sen får jag väl skotta loss Annas bil när hon har kört fast.

Är lite spänd inför Lördagen.
Thulas första natt borta.
KOmmer bli oerhört tomt när man vaknar på morgonen, men jag måste lära mig att släppa kontrollen lite. Hon kommer ha det jätte mysigt hos sin mormor, det vet jag. Är bara jag som är så oerhört fjantig.
Sen är det ju faktiskt så att Mr A och jag behöver lite quality time tillsammans.
Så ska bli mysigt (men nervöst) att gå på bio och äta middag.

Nej nu ska jag plocka undan lite här innan vi sticker iväg på sången.


Kommentarer
Postat av: Emilie

HeHe, nu kör ju Anna riktigt bil och inte en Saab så du ska se att hon tar sig både in och ut på din infart utan problem ;-)

2011-03-23 @ 10:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0