En kaktus åt svärmor



Oj oj, troll har fått varit uppe länge ikväll.
Vem vet man kanske rent ut sagt får sovmorgon imorgon.
Men man ska inte hoppas för mkt, oftast brukar det ju vara så att hon blir för övertrött och sover sämre under natten.

Jenny och Moa bjöd in sig själva på lunch tidigare idag. Var riktigt skönt att se min sparris så glad igen. Vi har så sjukt roligt tillsammans. Våran humor hjälper oss väldigt mkt på traven, så det är så roligt när hon hälsar på.

Vid tre tiden åkte vi hem till svärmor och åt världens godaste smörgåstårta. Så nu ligger man som en klubbsäl på sofflocket och väntar på att karln ska komma och göra mig sällskap.
Antagligen blir det ytterligare en B-film som kommer att visas på våran tv. Vi är rätt bra på att pricka in den kategorin av film.

Imorgon är en ny dag och nya tag.
Kanske man ska vara lite duktig och plocka fram Pilates skivan.
Fast risken är att den kommer göra stor skada på denna otränade kropp.

Sleep tight, dont let the bedbugs bite.


Kommentarer
Postat av: jenni

Tack för kaktusarna. Det var ett trevligt 25-årskalas. Jag kan inte förstå att ni tycker så mycket om den där smörgåstårtan men jag blir ju förstås jätte glad för det. Och en sak måste du ju lära dej att göra samma smörgåstårta så den får följa med i generationen. Du ska kunna göra den så Thula ska kunna lära sej göra den och så går den vidare generation efter generation. Herregud hur jag surrar bara om en smörgåstårta Haha./Kram

2011-03-17 @ 22:42:00
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0