Era j*vla gamar!!! (har ni märkt att jag är förbannad)


Har ni inte förstört tillräckligt många liv. Speciellt du din förbannade psykopat.
Och du som sitter där brevid, totalt manipulerad och bara nickar som en j*vla nickedocka.
Har du kanske glömt hur många gånger du själv har ropat på hjälp då han har piskat skiten ur dig.
Då folk har ställt upp för dig, för att du sen tvär vänder och kastar skit i deras ansikten.
Ja du är inte ett dugg bättre.

Personligen lever jag i verkligheten så jag ägnar mig inte åt smutskastning där jag namnger folk.
Men ni vet precis vilka ni är.
Vad tror ni att ni ska få ut av detta, med era j*vla teorier.
Inte ett skit kan jag lova.
Ni har börjat gräva en så djup j*vla grop och det finns två personer som kommer falla ner i denna.
Jag kan med gott samvete intyga att det inte är EN ENDA människa som kommer att hjälpa er upp.

Lev ni vidare i eran fantasi värld.
Där han slår och du blir slagen.
Låtsas som att ni lever med eran tomtebo-lycka.
Fasaden spricker snart och då kommer allmänheten ännu en gång få se ditt riktiga jag M, jag lovar dig ingen människa kommer vilja andas samma luft som dig då dom inser att dom har gått på dina j*vla lögner.

Från första gången jag träffade dig kunde jag se rätt igenom dig, det syntes precis vilken slags människa du var. Har haft med sådanna som dig att göra med förut.
Du kan nog fortsätta manipulera vissa i din omgivning.
Damen din har ju kommit tillbaka har jag hört.
Men det är ju så när man är svag i psyket.
Men då och då kommer det någon till som kommer att se ditt sanna jag.
En till som kommer att se till att alla får veta vad du går för.

Tragiskt.

Det är allt jag har att säga.
Era gamj*vlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0