Ett naket smuts ligger på mitt golv


Vi är redo för att inta ryggläge här på landet.
Troll ligger på golvet och sprattlar samtidigt som hon sjunger "da da da... da da da"

Mr A jobbar som sagt över ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska göra när troll har gått och lagt sig.
Kanske kika på någon film, eller ringa och surra ihjäl någon stackars krake.

Har insett att jag hädanefter måste planera mina lediga tisdagar annars kommer de att gå till spillo som den gjorde idag. Visst det är alltid bra med en storstädning, men va fan kom igen. Det måste ju finnas något annat jag skulle kunna hitta på då jag ändå är fri.

Ja det tål att tänkas på, måste nog skaffa mig en "hobby" elelr liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0