Ett par kaktusar rikare



Det vart ett j*vla surr om kaktusar den senaste tiden märker jag.
Så kanske ska lämna det ämnet för en stund.

Mr A ligger och vilar på soffan och jag väntar på att sötaste Jenny ska komma och hälsa på med Moa.
Måste rädda snögubben, bygga han lite större så han inte tynar bort mer :)
Dricka lite kaffe och surra skit i solen.

Senare ikväll kommer GUnnevi hit och äter middag med oss.
Ska slå på stort och tillaga en potatisgratäng med helstekt fläskfilé.
Yummi yummi.

Hoppas ni får en underbar kväll.


Kommentarer
Postat av: jonas

Jag ska komma o hälsa på :) det lovar jag :) jag bor ju i härnösand just nu och har även sålt bilen så min framkomlighet är som lite begränsad just nu :P

2011-03-20 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0