Gör som Gert Fylking



ÄNTLIGEN!!

Kväll och barnet sover, dags för mamman att koppla av lite efter städning, surr med svärmor, solning på altanen, tvätt-hägning osv.
Tröttare än tröttast, men det kan lätt bli så. I dag beror det dock på att jag somnade till på morgonkvisten.
Inte alls bra att köra en-timmes tupplur.

Saknar Mr A, hatar de kvällar han jobbar över.
Enda gången man ser honom då är när trollet väcker mig på natten.
Kan inte direkt väcka honom och prata.

Stackarn, kommer surra ihjäl honom imorgonbitti.
Men det är fan smällar man får ta om man är gift med mig.
Nej nu ska jag krypa ner under filten i soffan och tom titta lite på tvn.
Sen blir det kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0