KOnstig dag i dag



Allt vart helt upp å ner vänt då jag somnade om på soffan imorse.
Brukar inte somna om sådär, men det bara vart så.
Drömde LSD-drömmar som var så spejsade så kan knappt återberätta dem.
Vaknade av att norpan låg på övervåningen och skrek efter mig (lyckades även få in hennes skrik i drömmen)
Så det tog ett tag innan jag uppfattade att det var hon.

Senare kom svärmor hit, var meningen att jag skulle in till Sparris, men det vart så konstigt med dubbekbokning, skumma drömmar och för mkt sol på altanen. Så jag stannade hemma.
Glömde såklart helt bort att ringa Sparris *förlåt*

Ja så jag har suttit ute mest hela dagen, samt suttit och kikat på lilla Thula som snart kryper omkring här, är minsann inte långt ifrån nu.
Mr A jobbar över ikväll också, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske måla tånaglar, göra ansiktsmask och äta ostkrokar.
Ja vi hitt på något, det gör jag (nästan) alltid.


Hoppas ni har haft en trevlig dag och fortsatt trevlig kväll.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0