Kvällen är kommen

Lilla troll har varit väldigt snorig och hostig idag, sovit dåligt har hon gjort oxå så jag fick lägga mig med henne i sängen och massera magen tills hon somnade.
Dock var det ganska sent på eftermiddagen så jag hoppas att hon sover bra i natt trots det sena sovpasset.

Har städat och donat på övervåningen idag så nu är det rent i nästan hela huset. Är så skönt när man är klar med en storstädning, då kan man sätta sig ner och bara slappna av med gott samvete.

I morgon kommer förhoppningsvis Gunnevi ut och hälsar på, hon har inte hunnit varit ut något sedan vi flyttade hit så det ska bli roligt att höra vad hon tycker om renoveringen vi gjort än så länge.

Nej nu ska Mr A och jag busa med det lilla monstret så hon blir rejält trött innan det är dags att sova. Sen blir det halv-åtta-hos-mig på tvn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0