Längtar längtar...



På Torsdag åker jag upp till Härnösand och hämtar Wangi.
Ska bli sjukt roligt att få träffa henne, antagligen så stannar hon över helgen innan hon ska hem igen så vi kommer hinna med en massa tok.

I morgon åker Thula till sin mormor över dagen, dags för mamman att få lite egen tid.
Ska träffa Jenny och gå  ner på stan och sola tror jag, eller om jag våldsgästar hennes soffa, he he.
Nej jag vet faktiskt inte alls vad vi ska göra, men någonting ska vi väl kunna hitta på tror jag.

Just nu är Mr A uppe och nattar trollet.
Vi ska mysa ner oss i soffan och kika på någon B-skräckis, var längesedan jag såg någon sådan. Så det ska bli riktigt mysigt. Måste bara packa skötväska och skriva upp "mat-och-sov"-listan innan jag kan varva ner för kvällen.

Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag kommer ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0