Nu börjar det ny-gamla livet

Trots få sovtimmar så känner jag mig ganska pigg idag.
Pratade med min kära mor igår och vi kom överens om att det ska börjas med mormor-dagar så att jag kan få börja få liten egentid.
Känner att jag måste få ha lite tid för mig själv då jag kan göra vad jag vill utan att behöva tänka på mat-tider och blöjbyten hela tiden.
Så nästa vecka ska jag köra in det lilla trollet till stan och bara gå och sätta mig på ett fik och läsa en bok eller något.
Vem vet jag kanske slår till och tar mig en snabsolning till och med.

Nu ska jag ta på mig lite smink och kläder inann trollet vaknar.
Blir en sväng på Birsta och inhandla inför kvällens middag.
Palle och Linda kommer hit och ska förgylla våran kväll med sällskaps spel och massa skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0