Nu känns det lite bättre



Fick ur mig bra med ilska igår.
Kändes skönt att skriva av sig så Mr A slapp höra allt svammel jag gick och muttrade på.
Det verkar som att folk har fått ögonen på vilket skit snack dom kommer med oxå, så nu är jag någorlunda lättad. Tänker mest på dig nu gumman. Skulle vilja krama om dig.
*kram*

Idag är det iaf dags för mormor dag igen. Ska strax köra lilla trollet till Nacksta och jag själv ska göra någonting, men har ingen aning om vad jag ska hitta på.
Kanske åker hem och lägger mig med en bok.
Kanske stor städar hela huset och poppar stereo på högsta volym.
Eller varför inte en tripp till solariet.

Ja som ni märker så har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra när jag för en gångs skull är barnledig.
Nej nu ska jag packa iordning väskan och släga in vagnen i bilen.

Önskar er alla en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0