Pust och stön




Det var inte så varmt ute som jag hade förväntat mig.
Men nog var det härligt med en promenad.
Norpan är nöjd, ligger och snusar i vagnen medans jag försöker att få till någon form av lunch.
Det knorrar i min mage.

En liten fundering från min arbetande hjärna:

När vi flyttade in i huset satt det en lapp på brevlådan där det stod "ingen reklam tack!"
Efter ett tag tyckte både Mr A och jag att det var ganska tråkigt att bara få räkningar och det skulle nog vara ganska roligt att se vad alla reklam blad har att erbjuda. Om inte annat så kan man alltid elda upp den i kakelugnen.
Sagt och gjort jag ryckte bort lappen för någon vecka sedan. Dock verkar inte reklam mannen ha upptäckt detta, så vi får fortfarande ingen reklam.

HUr lång tid tror ni det tar innan första reklam bladet dimper ner??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0