Sackamackamooney



"Topic stulet från en sparris"


Idag blir det promenad till babysången.
Måste fan börja röra på mig lite extra, det går inte detta.
Ser för fan fortfarande ut som en säck potatis.

Igår var jag barnledig under dagen. Thula fick vara hos sin mormor i nästan 6 timmar!!!
Höll ju på att få abstinens, visste ju inte vad jag skulle göra.
Blev iaf Suschi med Jenny och sen tog vi en sväng på stan. Eller vi irrade mest omkring så två förvirrade hönor.
Men det var riktigt skönt att få vara själv en liten stund.

Dagens WOW!
Fröken Thula Landin sov non-stop ända fram till kl 04.30 i morse.
Inte förän då ville hon mysa med mmam i sängen. Så det tackar vi gudarna för.
En mamma är mycket utvilad idag.

Nej nu har jag inte tid med detta. Ska dra på mig paltorna och löpa upp på babysången.
Men återkommer senare med det senaste från min vardag.
Kanske slänger in ett par bilder på kåken oxå.
HAr ju inte hunnit med det ännu, men antar att det kanske är någon stackars sate ddär ute som är lite små intresserad på hur vi bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0