Underbara Lördag



Fick en efterlängtad sovmorgon i dag.
Vaknade dock kvart i sju och kände att det inte var någon idé att försöka somna om.
Så nu har jag suttit här med Mr A och filurat, samt druckit en massa kaffe magen inte glad.

Lillebror Beppe ska eventuellt komma och förgylla våran eftermiddag.
En vild liten sju åring med bestämda åsikter, spännande. Hur ska man roa den lilla krabaten då? Får skicka ner han med Mr A då han ska kapa träd. Det borde hålla honom sysselsatt.
Risken är att Mr A kommer upp efter 20 minuter med skavsår i öronen. Men det är smällar man får ta.

Angående my mission igår så hann jag inte försöka rädda livet på den stackars gubben då det kom en j*vla massa snö. Men vi tar nya krafttag idag och ser vad vi kan göra.

Nej nu ska jag fortsätta umgås med min man.
Man måste passa på då han för en gångs skull är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0