Veckans: att göra



Ja denna vecka är det lite mer inplanerat än vanligt.
Full huggning som gäller.

MÅNDAG: Bort till svärmor och surra skit. Mr A jobbar över.

TISDAG: Mormor dagen tyvärr inställd.
Blir en sväng in till City till sparris, äta MAX och sova soffa (om Thula behagar sova middag)

ONSDAG: BAbysång och eventuellt besök av Anna och HArry.

TORSDAG: BVC vaccinationsdags för Thula. Aj, aj.

FREDAG: Filmkväll och mysmiddag. ANtingen själva eller med gäster (får se om jag orkar med folk.

LÖRDAG: Första gången sen Thula föddes som Mr A och jag har planerat bio och middag.
Thuls sover hemma hos sin mormor. Får se hur det går.

SÖNDAG: Sovmorgon, sovmorgon och åter sovmorgon.
Ska även tvinga åt mig söndagsmiddag hos mor.

Ja så ser det ut hittills under veckan.
Får se om det blir några ändringar.

Nu ska jag klä på ett litet troll och promenera en sväng. Testa sittdelen idag för första gången, förhoppningsvis funkar det jätte bra att sova i den oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0