Veckorna bara flyger iväg..



Tiden går så sjukt fort.
Känns som att dagar och veckor bara susar förbi.
Troll vart 6 månader i fredags, det lilla skrotet.
Känns som att det var igår hon kom till världen.


Denna vecka har jag lite inplanerat i förväg.

MÅNDAG: Åka på Birsta med Jenny och handla lite nya kläder till Thula, hon växer ju så det knakar.

TISDAG: Thula ska ha mormor dag. Så jag har en fri dag då jag kan göra precis vad jag vill.

ONSDAG: Babysång och promenad står på schemat.

TORSDAG: Ingenting inplanerat än så länge.

FREDAG: Ingenting inplanerat än så länge.

LÖRDAG: Stefans 1-årsdag, ska hissa iväg rislyktor på kvällen.

SÖNDAG: Familjedag. Bara en massa mys inplanerat än så länge.

Ja så ser min vecka ut i stora drag. Självklart kommer den att fyllas ut med massa annat som ska göras.
Det brukar vara så i vanliga fall. Men vem vet. Det kanske blir en riktigt slapp vecka för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0